MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, June 7, 2011

MOOD DOWN....


 Salam satu malaysia dan tak lupa salam satu blogger...
Banyak hari xjenguk blog.
Arini mood plak down sgt².

 Entry baru tunggu mood ok ckit.
Sedihnya hati bila dikelilingku ada sorg dua yg punya hati dengki...tidak berperikemanusiaan..
Kenapa ye dalam hidup mesti nak ada sikap PHD???????. 


Dugaan datang bertimpa². Tapi aku bersyukur, aku masih dipilih untuk menerima dugaan dari-Nya...Insyaallah ada hikmah disebaliknya....AMIN

Buat peserta syilasyira 2nd GA...nanti aku terjah blog korang....hadiah pun aku belum maklumkan..nanti² k..

Untuk 5 org yang terpilih di entry INI. Insyaallah cenderahati dalam masa terdekat akan aku poskan ok...

Syira tak sihat...demam dan muntah² pula...Dugaan lagi

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

...sWeeT uMi... said...

hurmmm..rata-rata ari ni umi tgk semua no mood jek...may be sbb blogspot prob huhuuh...hope syira cepat baik dr demam (",)

Aini Arif said...

jgn pk sgt org phd tu shila,nnt ko yg pening, agak2 bad mood je ko tgk gmbo syarif hilang la bad tu hihihiii
moga syira cpt2 sembuh

Masya Amira Aimie said...

patutlah lame x nampak update blog x sihat ghupe nyer.. cian ko..... sabar yer.....

Masya Amira Aimie said...

sabar yer.... moga cpt sembuhhhh

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...