MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, June 17, 2011

NORA ELENA MUSiM KE-2


Uolls tgk episod akhir Nora Elena semalam. Sure ramai pacak depan tv kan...???
Apa ulasan uolls tentang episod akhir tu?? Best x..??
Pendapat aku plk..ikhlas dari hati. Bukan dipaksa² dan saja nak share kat cni.
Bagi aku episod² yg lepas lagi best sbb episod akhir ni mcm cepat sgt perjalanan ceritanya.
Bukan aku kata xbest tau. Kang ada plk yg marah² aku. Hihihi.
Cumanya xpuas la bila xda ditunjukkan kat mana baby Elena masa kena culik tu. Xda pulak adegan polis lakukan pencarian baby tu. 
Lagi pulak, xda pulak cete si Elena tu berpantang. Nak juga aku tgk sbb klo korang perasan dalam cete ni Elena tu asik pakai skirt jek. Mana tau pantang pun dia nak pakai skirt juga. Hahahahaha...
Lagi satu apa kesudahan si Adila, Eid ngan Malik ye. Kih..kih..kih.. semua benda pulak aku nak tau. Kalau semua kisah tu ada, mau lama la cete Nora Elena nak abis kan??
Nampaknya penulis novel kena buat sambungan novel beliau dan tak mustahil keluar pulak Nora Elena Musim Ke-2...Klo ada permintaan aku cadangkan korang buat surat ala² cik geligeli. Hantar kat TV3..Mana tau femes mcm Cik geligeli...ngeee

Semalam aku ada buat entry SEMBANG NGAN AARON AZIZ. Aku buka kejap jek. Xda pun aku post apa². Tapi sempat baca ada post Aaron Aziz yg aku rasa mcm menarik plk..jom tgk

-Sempat aku capture semalam-

Aaron Aziz : cant read your messages slow down pls pls pls plsp s

Aaron Aziz : wa'alaikumusalam hope anda semua tak terlepas waktu rehat makan tengahari cos of me.

 Aku buka kejap pun berpinar mata...xsempat nak baca msj² yg ditaip. Laju giler. Tgkla, si aaron siap suh slow down tu...hihihi

Bab makan pula..ada ker yg terpacak depan komputer sampai tak makan tengahari semata² nak jadi orang 1st chat ngan Aaron..??hihih..bek ngaku cepat.

Skang ni bukan main populariti Aaron ngan Siti Saliha tu..mesti pasni leh dapat anugerah pelakon popular tu. Lepas ni byk la muka aaron ngan siti saliha jadi hero n heroin filem n drama.

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Masya said...

ha'ahkan ending dia laju sgt wehh.... hahahaha... yg kelakarnyer jiran2 kat umah kt ni kul 7 semua msk umah dh ngadap tv.. klu x selalu azan baru msk ni gara-gara episod akhir nora elena lah 2.....

munna said...

tak pernah tgk pun drama nora elena ni....

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...