MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Sunday, June 19, 2011

MENU HARi SABTU


Masakan kelmarin temanya memperabihkan benda dalam peti. Mmg hanya ini yg ada.

- Sup sayur -

- Ikan cencaru sumbat-

- Close up -

Uolls suka makan ikan...??aku kurang sikit,,tambah² ikan cencaru. Sbb rasanya xbanyak resipi leh dimasak guna ikan cencaru ni. Lagi sedap makan ikan kembung.

Ikan cencaru ni hasil pancingan hubby ngan adik aku. Itu pasal ada juga dalam peti umah aku..nak arap aku beli, xdalah..hihihi

Kalau ada resipi best² untuk ikan cencaru bgtau aku ye..hihii

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

mrs redzuan said...

saya suka ikan caru masak sambal. takpun caru bakar cicah sambal kicap. =)

ibuhebat said...

wah.. sedap tu.. takpe, yang penting sihat dan tak membazir ;)

ch@ said...

suka makan ikan drpd ayam. sangat suka. ikan caru goreng garing, pastu cicah kicap, patahkan cili letak dlm kicap. aiii ni rasa nak buat ni.

tak pun, kicap, hirisakan bawang kecil dgn cili patah. yummi.

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...