MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, June 23, 2011

SYiRA WiTH STiCKER


Sebenarnya budak kenit ni jarang aku bg sticker. 1st time bagi sticker mmg peraq bin jakun la.
Tapi aku hanya benarkan lekat kat barang² dia jek..huhu..kejam aku.. Bukan apa, satu aku xsuka sticker ni bila lekat² kat tempat sepatutnya mesti jadi buruk kalau tertanggal atau ditanggal..huhu..kejam punya mama...kuang..kuang

Jom tgk budak syok sgt dapat sticker

 - Bersungguh² buka -

 - Dah start lekat² -


 - Betulkan parking troli -

 - Khusyuk dan tawaduk -

 - See -

- Hasilnya -

Sekali² bagi benda baru memang bestla budak ni...pasni beli sticker yg nampak girl² pula ek

Arif anak mamalieyna yang paling familiar ngan sticker² ni..

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

EiJa ZaQuaN said...

hhee..pndai syira susun/lekat sticker tu.

biasala syila..bdk2 mmg suka lekat2 ni..kalau zaquan tu gatal jerk tgn dia kalau jupe benda yg bole dia buka pelekatnya smpai togel brg tu dibuatnya..dh tu lekat merata2kan..
sabar jerk la..proses bdk nk belajar...hehe

ch@ said...

sama ngn kita, ingat sticker terus ingat arif haidar. oni banyak sticker, stiap kali beli buku mesti nak yg ada sticker, mmg btlla habis smua benda dia kasi lekat. sampai bdn mak pak dia pun terbabit.

Masya Amira Aimie said...

hahahaha... kusyuk btl, mane ko beli troli 2.. amir pun suke tampal sticker.. kt pun selalu ckp tampal kat permainan dia jer.. hihihihii....

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...