MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, June 20, 2011

KENDURi Di SEBELAH PEREMPUAN


Lokasi : Rumah Mertua , Pendang Kedah

 - Persiapan malam kenduri -

 - Persiapan hari kenduri -

 - Pengantin Perempuan -

 - Syira + Mak Ngah -

 - Bergambar bersama keluarga ku dari Yan, Kedah -

 - Tema hitam + merah -

- Santapan pengantin - 

 - Sempat lagi hubby aku mengusik abg iparnya -

 - Kami -

 - Lagi -

 - Muka hubby yg penat sgt...syira plk dgn muka xsihatnya -

- Sukanya leh pegang bunga -


 Masa ni syira baru pas mandi lepas bantai muntah...sepanjang kenduri merengek jek. Org kampung yg jarang jumpa syira mesti ingat dier budak yg suka merengek. Padahal aritu dia mmg demam. Muntah teruk. Orang lain sibuk ngan majlis kenduri, aku plk sibuk dok ngelap muntah² dia...ish..ish..Demam plak on off..kejap demam, lepas makan ubat ok..kebah..lepas tu demam balik. Penat woo..sian juga tgk dia masa ni.

- Muka suka lepas puas muntah..hihihi..yg seksi tu namanya kak cik (anak my SIL)-




 - My SIL -

 - keluarga kecilku -

 - Sampai ke tengah malam majlis berlangsung -

 - Syira n the geng -

- Budak bikin mama xsenang duduk...sayang kamu -

Majlis mmg best..walaupun aku kurang membantu..hihi..mana nak membantunya...asal aku hilang jek mula melalak..mana tahan telinga org yg dengar...nak tak nak  si syira dok la melekap ngan aku sepanjang masa. Sampai aku terpaksa amik makanan masuk dalam bilik makan tau...sabar jelah...

Gambar tak banyak sbb petang tu pengantin dah keluar berphotoshot outdoor pula

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

susah nak handle kan shila, sini family, sini anak. kelam kabut. kita pun kalau ada majlis besar, berkepit dgn oni je. walhal oni tu pandai je berdikari. hahaha. takut hilang tah berjaga.

Masya Amira Aimie said...

hahahaha... demam nak dpt adk kot shira 2 yg manje lbh hihihihihi.....

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...