MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, June 17, 2011

AKAD NiKAH MY SiL - PART 1


Gambar yang baru sempat tempek cni. Byk part ye kendurinya. Ni baru part 1 cete alkisah Akad Nikah.

Rumah mertuaku di Pendang, Kedah. Tapi my SIL make-up kat Kota Sarang Semut.
 Aku jadi driver dier aritu. Aritu juga hampir² aku nak kena saman. Abg Polis siap tahan aku..aku masa tu confident jek. Sbb apa nak takut kan..?? Tetiba My SIL cakap "Ala, adik xpakai tali pinggang". Aku plk mmg terkejut la, siap tgk tali pinggang tu. Padahal My SIL yg xperasan aku pakai. Awal² masuk kete aku dah pakai tau. Rupanya aku ditahan sbb aku masuk jalan yg sehala. Hihi..mulala ayat berlakon
Aku : Maaf saya xperasan..baru 1st time lalu sini
Polis : Dari mana ni??
Aku : Dari Perak...maafla ye, len kali xbuat lagi...

Alhamdulillah dia lepaskan kami. Kebetulan antara sbb bernasib baik cos aku bawa kete hubby. Plat Perak. Kalau kete aku, mau kantoi sbb kete aku plat Kedah. Hihihi. Tapi mmg betul aku xperasan tau. Sbb ramai yg masuk kot situ. My SIL pun tak tau tu jalan sehala..kihkihkih. Tobat xbuat dah...:-)

Sampai kat sana kedai yg dituju tingkat atas. Aku pula bawa si Syira. Tempat mmg panas r..bising r anak dara aku tu. Jenuh aku plk kena kipas ngan kertas. huh..sabo jelah

Aksi menerap....

 - Mood ok bila rasuah ngan makanan -

- Eceh..eceh-

- Syira buat kedai tu mcm dia yg punya..kedai plk mmg sepah ckit..hahaha -

- Sukanya dia -

- Senaman rengangan badan -

- My SIL -

Ni pula masa dah abis mek-up. Aku nak amik gambar masa make-up ada plk sorg akak tu xbagi. Entah kenapa tah. Sabar jelah. Sebelum My SIL make-up ada sorg lagi make-up tapi boleh pulak kwn dia amik gambar. Hish..tak adil. Tapi aku kan bukan jenis mulut cabul..so, buat xtau jelah.

- Berdebar lagi beberapa minit nak jadi isteri orang -

My SIL n suami bukan pasangan bercinta..tapi mereka pasangan yg pastinya bercinta selepas kahwin..Semoga semuanya berjalan dengan lancar...AMIN

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥




6 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

munna said...

tahniah buat adik ipar....

mamaarifakeemaisy said...

hikhik..gabra sekejap yek kena tahan, seb baik pandai cari alasan time tu..hee~

selamat pengantin baru buat ur SIL..^_^..Insyaallah bahagia sampai akhir hayat..Aminn

mamaarifakeemaisy said...

hikhik..gabra sekejap yek kena tahan, seb baik pandai cari alasan time tu..hee~

selamat pengantin baru buat ur SIL..^_^..Insyaallah bahagia sampai akhir hayat..Aminn

Mek Rose said...

bercinta lepas kwen lebih indah kot eh..:-)

eija_sweetmama said...

hehehe..bercinta lepas kawin..susah nak dpt skrg ni..kpd pasangan penganti..slmt melayari alam rumahtangga.:)

Aini Arif said...

semoga bahagia selamanya, tp adik n adik ipar dia bercinta dari sekolah lg (gatai) kui kui kuiii

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...