MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, June 27, 2011

PENGASUH MENAWARKAN KHiDMAT PERCUMA


Pada suatu hari, kakakku yang sedang sibuk, tercari² seorang pengasuh bagi menjaga bayinya. Ke hulu ke hilir mencari, akhirnya penantian berakhir apabila ada yang sudi menjaya bayinya. Lebih mengharukan tanpa sebarang bayaran. Pergh...mana nak dapat orang mcm ni dalam zaman era keduitan ni kan...

Jom tgk...

- Bayi yang dimaksudkan -

 - Pengasuh yang memberikan khidmat secara percuma -

 - Muka cemtu sbb tgk bulat biji mata mamanya suh ayun pelan² -


 - Sampai baring² -

 - Ewah...buat² tidoq plk -

 - Kan dah cakap...buat² tidoq jek -

 - Sampai terangkat baju tido -

 - Trus nampak spender - 

- Lagi xbg ayun...lagi dia nak ayun -

Huhuhu...klo anak dara ni datang syehnya rajin terlampau...mmg jenuhla. Nasib abg Adam klo tido nyenyak..buat apa pun still nyenyak jek tido..hehehe

Kadang² syira ni teruja tgk baby...tapi selalunya lebih kepada bo layan jek

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

...sWeeT uMi... said...

alhamdulillah...dpt gak dia pengasuh...FOC lak tu...rezki ank la tu...zaman skrg mana nk dpt cam tu kan, semua nye duit huhuhu

ch@ said...

hahaha. mmg ada talent la syira. mcm ni hntr baby kat syira je la nnt. FOC. kikikiii. comel tang goyang buai sambil baring tu, mmg gaya emak2 dah.

♥SyilaSyira♥ said...

sweet umi : ngeh...ngeh...ngeh

♥SyilaSyira♥ said...

cha : nanti bby cha mesti xleh tido klo dapat kat syira..hahah..mmg gaya mak2..skang ni suka mengikut apa kita buat

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...