MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, June 28, 2011

OVEN OH OVEN


Puasa dah tak lama lagi dah..lepas tu dah nak raya.
Yang sedihnya aku masih belum memiliki oven.
Dah 2 Tahun oven yang aku beli rosak. 

gambar ikhsan : dilabangi fotopages at google

Google punya google jumpalah oven sebiji macam aku punya dulu. Ni oven pertama aku beli ngan gaji pertama aku masa keje kat syarikat Zhulian. Jangka hayat 5 tahun rasanya. Memang berbaloi sbb banyak menabur jasa.
Dan disebabkan xda oven jugalah raya lepas² aku hanya buat coklat cornflakes. Sbbnya biskut tu xmemerlukan pembakaran..just masuk dalam peti sejuk jek.

Tahun ni rasa nak buat biskut sgt² membuak². huhuhhu. Kalau dapat dalam masa terdekat nak bakar ayam ala² kenny roger..hukhukhuk...impian xbleh blah..hahahha

So, ini wishlish yang akan berada di tangga teratas....kena usaha untuk mendapatkannya supaya raya tahun ni ada biskut buatan sendiri masuk dalam balang kuih rayaku...hihihihi

Kerajaan tak bagi bonus ker....???hahahha

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

5 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

oven kita ada, buat perhiasan. nak buat biskut tak reti, nak bakar apa pun taktau. hadiah kawen drpd unit abi. kekeke. biarla dulu, selagi anak blm besar ni, tak boleh nak membakar kuih. alasan tak boleh belah.

akiratoriza said...

saya pun tak dapat lagi nak beli oven.. memang teringin sesgt tok memiliki oven.. erm ntah bila la dpat beli...

♥SyilaSyira♥ said...

cha : alamak ruginya cha...kita perlu sgt2 memerlukan oven...paling tidak, panaskan ayam kfc..hahaha

♥SyilaSyira♥ said...

akiratoriza : wah...keinginan kita sama la...semoga tercapai ye

Masya Amira Aimie said...

ape lg soh lah suami belikan.... hihihihi.. pujuk dia bg baik punyer ayat.....

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...