MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, June 2, 2011

HEADER BARU


Arini ari kelam kabut sikit. Dah nak rehat baru leh post entry baru.
Pagi tadi aku ke klinik gigi dulu. Terkocoh² masuk opis settlekan keje yang tertangguh semalam.

Nak buat pengumuman juga...
Header blog syilasyira.blogspot kini berwajah baru..

- Hasil sentuhanku -

Semalam kat umah aku mengkodek photoshop. Akhirnya jadi juga hasil yg aku nakkan.
Walaupun xsehebat header² korang, tapi inilah yg aku mampu buat sendiri.

 Usaha Terus Berusaha..:-)

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

5 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

waaa cantik...i like..:-)

...sWeeT uMi... said...

cantek nye...pandainey dia hikhikhik (",)...umi gak la tak reti nak ber photoshop lg ni huhuhu

ch@ said...

love it, i like. simple but nice. lama-lama nanti awak pandai guna. kita pun dah lupa tool kat photoshope sejak ada photoscape. wahahah.

Aini Arif said...

kite gak yg xreti2 buat,mls nk godek lelama hihiii

Masya Amira Aimie said...

cantikkk nyer.......

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...