MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, June 28, 2011

KENNY ROGERS


1st time aku, hubby ngan syira makan kat kenny rogers. Sebelum ni aku makan ngan kawan² opis jek. Tapi leh dikirala bape kali jek ngadap kenny rogers tu..gila kopak klo nak g kerap². Sbbnya harganya leh tahan kan. Kuang²

 - Berbaju pesen sikit -

 - Tersengih² sbb nak tunjuk kat auntie² lipstiknya -

 - Sama plk baju hubby ngan sofa tu...kihkihkih...-

 - Dak ni tangan tak reti dok diam -

 - Muffin ngan tangan sama gebu -

 - Nyum² -

 - Hubby ngan syira je makan..aku tak minat..-

 - Terserlah keruncingan dagumu syira oit -

 - Mama punya -

 - Hubby punya -

 - Syira suka makan makaroni jek -

 - Masuk Jusco...padahal xbeli apa pun...kihkihkih -

Apapun hubby cakap dier lagi suka makan johnny's...dan aku amat setuju ngan ayat tu. Hihi..aku klo g jusco mmg xtahan toi bau sup johnny tu..semerbak tu.

Lagi  satu kan..3 benda yg dok tepi² ayam kenny rogers tu mmg caca merba...dalam pinggan aku ada hubby punya..tertukar. Padahal ia² aku order. Nasib boleh main rasa². hehehe

Kalau beli oven pastiku cuba buat ayam ala kenny rogers ni...hahaha...ops...tetiba plk cete sal oven..

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

7 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

zura_habib said...

sedapnya...tergoda sy yg tgh puasa nie...

lama gak x mkn kenny rogers...last bukak pose ramadhan thn lepas..nak kena request la nnt...

gud luck dgn ur wish nk beli oven:-)

Atiqah Sa'ahiry said...

dah teringin tu nk beli oven..semoga dipermudahkan dpt msk ayam cm kenny rogers..huhu

Nida said...

Salam SyilaSyira..

Terima kasih kerana sudi jengah n3 penghargaan Nida.. sebenarnya Nida dah sent email... lama dah bagi... musykil juga tak sampai... Nida berikan details di sini ye... sebagai back up


ni maklumat Nida..

Hasnidar bt. Muhammadon,
No. 2, Jalan Kuini Utama,
Taman Kota Masai,
81700 Pasir Gudang,
Johor.
072521735

url blog:
http://nisajijah.blogspot.com/2011/05/syilasyira-2nd-giveaway.html


Semoga Allah terus melimpahkan rezeki SyilaSyira sekeluarga, dan semoga dipermudahkan segala urusan.....ameeeeeeennnnn.

MrS. F!zA said...

hihi ngan hubby kita pnh gi sekali je.ngan kwn2 opis byk kalilah..mmg btul kopak kalo gi selalu

♥SyilaSyira♥ said...

zura : selamat berpuasa...tq..semoga tercapai hasrat nak beli oven

♥SyilaSyira♥ said...

atiqah : amin

♥SyilaSyira♥ said...

fiza : samalah...lepas ni entah bila pula nak g

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...