MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, June 29, 2011

DAH PANDAI REKA CERiTA


Semalam masa amik Syira kat rumah pengasuh tetiba pengasuh aku bertanyakan sesuatu yg memang tidak kujangkakan.
Ni semua gara² anakku Syira.
Sekarang ni semakin petah berkata². Suka bercerita dan kadang² suka mereka cerita...Tang reka tu yang aku risau sikit.

Alkisah pengasuh aku bagitau anakku ada cakap 
"Mama muntah semalam"
Dengan penuh semangat je aku tengok muka pengasuh aku tanya...
"Yeker syila???, ada apa² ker??"
Aku..???? mmg terkejut sgt² tau. Chait..pandai betul mek tecik ni reka cerita. Pengasuh aku pun cakap 
"Okla..nak dapat adik"

Mmg kelakar sgt². Syira macam biasa..mmg muka xbersalah langsung.

Balik rumah aku cete kat hubby..hubby tanya kat syira.
Selamba lagi dier cakap
"Ha'a mama muntah semalam.."

Huah...bila masa pulak aku muntah. Budak ni kan..
Bikin kontroversi toi. 

Nilah budak yg suka bikin aku pening...


Skang ni setiap perbuatan, percakapan kena hati². Dah mcm tagline Kiah propa..
"Hati²..ada yang memeqati"
Anak uolls pernah tak cete bukan² kat orang...???
♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

6 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ita said...

yer la bdk2 cepat tangkap sekarang ni.....

anak saya pun cam tu... mama kena jaga percakapan, perbuatan lau tak abis lah dia tiru... lau yang baik tak per la tiru

zaidah said...

klu nak cakap benda2 rahsia tak bleh depan dia tu....klu tak ditambah reka cerita bagi lagi sedap.....

munna said...

anak munna pun suka buat citer lebih2 skrg ni....

syira dah bagi hint nak adik kot...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ish2...dah pandai yee reka2 citer

dia nak ade adik la tu..:-)

♥SyilaSyira♥ said...

ita : ha'a...skang kena jaga percakapan

zaidah : yg tu lagi tak tahan..tambah2 ajinomoto pula..hahha

♥SyilaSyira♥ said...

munna : adik coming soon tu..hihi

rose : hihihi

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...