MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, June 21, 2011

UPDATE HADiAH SYiLASYiRA 2ND GiVEAWAY


Alhamdulillah akhirnya 2nd GA blog ni berakhir semalam tepat jam 11.59 malam

Hadiah untuk peserta yang bertuah :-
(Hadiah simple je..kan dah ckp jgn minta hadiah yg mahal². Aku bukan kaya macam Tok Ti..hihii)

Hadiahnya  :-

 Tempat Pertama : Frame

 Tempat ke 2 dan ke 3 : FM..
(sory masa amik gambar lupa plk aku nak buka plastik tu..huhu)

Tempat ke - 4 : PVC VASE

Cabutan pemenang akan dibuat oleh puteriku...tunggu...

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥


11 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Bicara hati ibu aisya said...

Wahh..xsabar nak tunggu result nih.Harap2 jadi yang bertuahlah hendaknya.hihihi

Aini Arif said...

Syira, nnt cabut nama auntie aini tau, auntie nak yg frame tu huhuuu

Cik Bunny said...

tetiba rasa tak sabar bile tengok hadiah. Hope bertuah kali ni

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

syila..sori..sy tak join. nak join tak terjoin2..skang ni ade je hal tak beri peluang nak join semua contest yg geng blogger anjurkan..blog contest pon dah berhabukk...uwaaaa

♥SyilaSyira♥ said...

Bicara hati ibu aisya : mudah²an..

Aini : hihi..kita tgk sapa yg kena

Cik Bunny : Mudah²an

Rose : la..xsempat join ye..xpa nanti ada lagi Ga atau contest ye

MrS. F!zA said...

murahnya rezeki..byk dpt hadiah..tahniah

Onitsuka_hana said...

nak hadiah.. nak hadiah..

yana said...

tak smbr nak tunggu

asiah_najihah said...

wah xsabar nye...(^_^)

wana said...

xcited nk tengok saper yg dpt...

Masya Amira Aimie said...

saguhati xde ker??? kikikiki... harap2 menanglah 1st masuk ni hihihihi....

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...