MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, June 17, 2011

AKAD NiKAH MY SiL - PART 2


- Part 2 -
Majlis Akad nikah kakak iparku dibuat di masjid. Tak ramai yg ikut sbb semuanya menunggu di rumah.

- Dah start berdebar -

- Kakak Iparku yg no 2 -

- Sign jgn x sign -

 - Syira yg sibuk duduk di kalangan kaum lelaki-

 - Selesai -

 - Wajah setelah bergelar isteri -

- Syira + Mak Ngah -

- Khairul Nizam + Nor Razita -

 



Masa majlis tu mcm² sebenarnya anak dara aku tanya...Antara perbualan yg buat aku nak gelak sgt² :-

Syira : Cantiknya mak ngah...
Aku : Cantikla....sbb Mak Ngah nak kawin. Bubuh celak, bubuh lipstik, bubuh bedak.
Syira : Sapa uat mama??? (uat tu shortcut perkataan buat)
Aku : La...tadi kan kita pergi kedai..Mak Ngah make-up kat ctu..ada kakak tlg buat. Nak kawin kenala make-up cantik²
Syira : Adik pun nak kawinla..nak cantik..

Terbahak² woo aku gelak. Lepas tu sibuk pula cete kat toknya yg dier pun nak kawin sbb nak cantik juga...Macam²la kamu Syira oit...

Pasni entry kenduri kat rumah mertua pula

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

1 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

EiJa ZaQuaN said...

hehe..itula budak2 ni telus..cakap direct jerk..xde pusing2..

zaquan bila tgk org kawin..dia sibuk ckp kat kita mama ngan papa x nak kawin ke..huhu..

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...