MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, May 27, 2011

PENGUMUMAN UNTUK MEREKA BER-5


Entry pagi tadi ada aku buat mengenai aku nak buat pengumuman untuk 5 orang blogger.
Kalau ada yg perasan aku pernah buat entry yang memerlukan pendapat kalian.

Entry yang aku maksudkan ialah entry AKU DALAM DiLEMA.

Hanya 5 orang yang bagi pendapat mereka di entry tersebut. Aku amat berterima kasih buat mereka ber-5.
Sapa mereka tu???
Meh aku habaq..mereka yang dimaksudkan ialah :-

ibu qaleesya
ch@
chekna @ mama ziyad
munna
Aini Arif

Kepada pengomen di entry tersebut iaitu nama² di atas
Sila emailkan nama, alamat dan no tpon ke

Ada cenderahati kecil²an untuk korang..sebagai tanda terima kasih

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥ 


5 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

chekna @ mama ziyad said...

thanks.. dah email ye..

n selamat bercuti...

Aini Arif said...

ye ye dpt adiah

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

alamak. terlepas entry itu..ehehe

munna said...

La munna tak perasan entry ni... nanti munna bagi detail kat email ye

♥SyilaSyira♥ said...

ok..nanti bg ye..nak pos sama dengan pemenang GA yg akan diumumkan nanti

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...