MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, May 24, 2011

KEROPOK LEKOR BALL


Sapa suka makan keropok lekor ball.
1st time aku beli ni, sebelum ni beli yg panjang² je.
Rasanya bagi aku biasa² jek. Huhu...sedap lagi rasanya kopok losong...kopok losong mmg xleh lawan kan??


- Dah macam cekodok pisang pun ada -

Tapi kan masa aku tgk demonstrasi orang yg jual ni masak, ok jek, bila time aku masak, nak bagi garing sikit, tetiba bleh plk ada letupan² kecil. Seriau aku tau. Keropok tu secara xlangsung merekah. Merasa jugala tangan aku kena percikan minyak panas tu....Pasni klo nak masak aku kena paksa hubby tlg..huhu..boleh cenggitu..?? Korang yg pernah beli ni ada letupan² kecil x masa menggoreng??

Okla, syira nak tido ni, klo dia nak tido wajib ada aksi peluk-memeluk dulu...ngeeee...

p/s : Jap g klo sempat nak join GA ngan contest montest plk...


♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

...sWeeT uMi... said...

1st time tgk keropok lekor ball nih (",)...cm sedap jew

ch@ said...

uiks menarik je ni, harus beli. agaknya sebab syila dah masuk dalam peti ais kot, so ada air. maka bila menggoreng adala percikan. berhati-hati tau.

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...