MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, May 18, 2011

MAKBUL - Sebuah Cerita Tentang Doa


Ada sesapa yang tgk cete Makbul?? Ditayangkan setiap hari Khamis jam 9 mlm di TV2 bermula 7 April lepas. Semangat aku nak cete sbb 90% pembikinan cerita ni dilakukan di kampung halamanku di Yan, Kedah.

Cerita yang best..sedih, kelakar, hepy..rasanya semua ada. Klo yg belum tgk apa kata esok korang pakat2 dok depan TV jam 9 mlm k..

Dalam cerita tu, xda aku atau family aku tau. Tapi di sebalik itu, nak tayang gambar masa pelakon Kartina Aziz datang kedai makan mak aku. Sebenarnya pengambaran tu buat dari sebelum bulan puasa lagi. Dan masa bulan puasa tu leh dikatakan kerap kali Kartina Aziz ni datang beli laksa mak aku jual.

Jom tgk...

- Mak aku buka warung kecik jek sempena bulan puasa ritu -

- Hubby aku plk ter'over'..syira pun xlepas pandang Katrina -

- Lagi mereka -

- Abg Ipar aku xnak lepas peluang tu -

- Aku pun interframe sekali -

- Aira + Kartina Aziz + Mak -

- Ewah..mesra jek Mak aku ngan Kartina ni -


- Diorg lagi -

Gambar kat atas nun, Kartina Aziz yang minta aku amik gambar berlatar belakangkan kedai ngan umah family aku. Siap pusing²kan badan aku suh amik tang area yg dier nak..hehehe..Tapi ikhlas aku cakap, mmg Kartina ni peramah sgt, pastu dier sempat lagi buat lawak2 tau. Dan yang pastinya walaupun umurnya dah lanjut, muka dia mmg sedap mata memandang...

p/s : Ada yg nak kutuk aku suka interframe...???ala, seumur idup baru 1st time artis datang umah family aku..walaupun xmasuk umah..huhu..klo siti nurhaliza datang mau setahun aku story xabis tau..hahahaha


♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥




4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

munna said...

wah..katrina aziz atau kartina aziz nama pelokn ni ye... suka tgk klu jadi mami jarum...

♥SyilaSyira♥ said...

haha...kartina aziz..tapi ada juga tertaip katrina aziz...ngeh..ngeh

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

woho..bkn senang tuu artis nak mai umah kita.ehehe

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

papepun, hasil karya MAKBUL mmg menarik dan penuh nasihat...

: MAKBUL: sebuah cerita tentang doa KARYA HEBAT RTM!
: JOLOK SAMPAI PANCUT!!

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...