MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, May 31, 2011

BE TERBARU


Tetiba terasa hati nak buka akaun nuffnang...seyes terkejut...Lepas 5 ketul BE dah bertukar ME. Alhamdulillah rezeki xputus en nuffnang bagi.
2 BE masih running di blog kecil. 

- BE ke-6 dan ke-7 -

 Walaupun amaunnya sgt² ciput, tapi sekurang²nya ada kan...mmgla ciput je amaun satu² BE tu, dah UV trafik pun ciput kan...

Terima Kasih En Nuffnang...lepas ni silalah bagi lagi...:-)

Bersyukur apa yg ada...ALHAMDULILLAH

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

...sWeeT uMi... said...

woww!! so imprese...BE dah tukar ME...congrate ye...umi satu BE pun lum dpt huhuhu...ada pe pe petua tak ahakssss (^_^)

tiefazatie said...

wah..best gle!tahniah sis!..ifa xd epun BE baru nie..sob3..

EiJa ZaQuaN said...

tahniah ada gak BE ..
eija x pernah lagi BE muncul..

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...