MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, May 30, 2011

MAMA.....MANYAKNYA KELET.......


Sempena dengan majlis perkahwinan Kakak Iparku, aku ngan hubby decide nak packing gula² untuk bagi budak² yang datang.

Budak² ngan gula² xbleh dipisahkan kan...

Kat Ipoh ni mmg banyak kedai borong yang menjual gula². Aku ajak hubby pergi kedai di pekan ipoh. Kedai yg kemas, dan mudah nak mencari barang. Bukan apa, ada satu kedai yg aku pernah pergi, mmg harga lebih murah (murah sikit je) tapi kedainya sepah sikit, harga pun xda, nak tau harga kena tanya dulu..emmm, menyusahkan jek.

 - Dah namanya kedai borong...tgk..byk kan -

Sampai jek kat kedai ni Syira yg baru bangun trus terbeliak biji mata tgk segala coklat + keropok + asam yang banyak.

Siap terjerit²
" Mama, manyaknya kelet...huyoooo manyaknya "
(manyak tu maksudnya banyak ye, kelet tu pula maksudnya coklat. Dah mcm apek plk budak ni cakap)

Berkali² tau diulangnya cakap mcm tu...hishhhh, nampak sgt anakku peraq jakun..hahaha


Abah sedang belek-membelek. Syira lepas jalan keliling kedai, mcm terpaku pun ada....hahaha...mana pernah
jumpa 'kelet' sekeliling dier...atas bawah plk tu

 - Yang kotak² pun banyak -

- Sampai terduduk² anak mama -

Abis RM50++ juga di kedai tu...berbaloi..mmg murah tau. Kalu beli kat kedai biasa, mau kopak wooo

Gula² ke coklat ke semua syira panggil kelet. Tapi aku perasan syira kurang sikit minat ngan coklat. Gula² tu ok jugalah

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥


4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

...sWeeT uMi... said...

hehehehe...bebudk mmg cam tu...x leh dipisahkan...tp kena control gak kan t rosak gigi, cam ank2 umi huhuhu..
hurmm...ok la tu rega nye...kalu tak kopakkkk...btul tu...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

eheheh kiut je..kelet ye..:-)

aNiM said...

hehe.kiutnya syira.
anak saya tak suka gula2 pulak.tapi suka coklat.huhu.

ch@ said...

syira seksi. tak payah syira, aunty ch@ pun kalau masuk kedai borong macam ni, jakun gila. hambik dah jakun gila pula. rasa semua nak borong. rasa semua nak makan, walhal utk tetamu je pun. excited.

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...