MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, May 18, 2011

TUNGGANG LANGGANG


Sorry..
Blog aku skang tunggang langgang jek..post byk jadi draf....bila aku publish, ttber ada 2 entry yg sama...
Boring bila asik mengadap benda yg sama nih...
Leh dikatakan setiap masa jek entry aku jadi draf...
Aku sorg jek ker yg ada masalah...
TULUNNNNNNNN


♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

mamalieyna said...

loor camtu eh..eina tak perasan la plak...alaa nape agknye yeh..huu`

♥SyilaSyira♥ said...

eina : entahla..satu kita publishkan, satu lagi pula jadi draf..huhu..malas dah nak belek..biarkan ajelah,..

Aini Arif said...

haih rumah sape lah yg tunggang langgang ni xberkemas hihihii, mungkin kesan dr blog yg xleh buka hari tu kot, kite xkene mungkin sbb kite jarang buat draf, tulih je trus publish

♥SyilaSyira♥ said...

aini : kihkihkih....tapi geram tau bila jadi cemgitu

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...