MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, April 7, 2011

TERBARU


 Apa yang terbaru ek????

Jeng...jeng... (poyo sudah)

- Latest -
Kulit blog yang terkini. Banner blog baru, dan yang penting sekali latar belakangnya adalah gambar permata hatiku Nurul Syahira Mohamad Razali...

 Kalo ada yg asa macam sakit plak mata tu atau nak beri teguran pada blog yang serba kekurangan ni...dialu2kan...

p/s : Mengkodek blog dr semalam...akhirnya.......selesai sudah

♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

5 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

cantik dan mengancam, simple but nice.

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

cantik, simple, tapi kalo leh tang tulisan tu latar belakang biar hitam kot, baru jelas tulisan tu atau warna yang gelap sikit...pendapat kita je

♥sYiLaSyiRa♥ said...

cha :(",)

anje : teme kasih atas pendapat tu...akan cuba diperbaiki...^_^

♥ EeiNz ♥ said...

heee.kin pun bru tukar jugak. bosan yg sama je . pun sama simple ;)

♥sYiLaSyiRa♥ said...

Kin : Tukar2 bg sedap ckit biji mata melihat kan???:-)

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...