MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, April 21, 2011

OTW BALiK KAMPUNG


 Baru2 ni kan aku cuti 5 Hari, alhamdulillah lancar jek sepanjang perjalanan kami. Syira pun tak banyak ragamnya. Aku balik tanpa hubby sbb hubby keje.  Perjalanan aku  ditemani oleh Syira bersama ngan driver kami a.k.a adik aku. Hihihi.....sanggup tu adik aku naik bas amik kami anak beranak. To Syawal a.k.a Pak Lang...TQ bebanyak.

Layan pic Syira kat R&R.

 - Budak tocang 2 -


 - Luasnya nganga -






Macam-macam muka buat kat aku masa aku nak amik gambar dia. Best sgt bila nak gula2 lolipop semuanya dapat kalau mintak kat pak lang. Amboi2 Syira, kalau bleh mau satu kedai nak beli ek. 

Gambar driver leh plk terlupa nak amik. Kejam jek aku ni..hahaha...tapi xpa, aku selit gambar lain..

- Inilah driver aku ngan syira aritu..:-) -

 Apa agaknya aktiviti Syira dalam kereta selain makan??? next entry aku cerita k...

 p/s : Syira....anak yg kalau makan sure elok + diam jek jadinya..


♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

ialah, perut kenyang hati pun senang, kan syira kan?

♥sYiLaSyiRa♥ said...

betul..betul...ngeee

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...