MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, April 5, 2011

SYiRA MUNTAH TERUK GARA2.............???


Kisah di satu pagi di rumah pengasuh (mcm skema plk kan). Macam biasa aku antar syira pagi2 sebelum g kerja. Kadang2 budak ni buat perangai, kadang2 ok. Pagi tu siap nak berbaju cantik. Mandinya kim salam...(klo mandi jenuh nak suh kuar dr bilik air) abahnya tanya kenapa pakai baju ni. Dengan selamba cakap "Mama tak bg suar jeans"...amboi2..pepagi nak pakai suar jeans. Byk cantik.

Sampai umah pengasuh lepas aku g kerja, xlama tu Syira muntah dengan teruk. Huh..abislah baju cantik. ^_^ 3 kali juga muntah ari tu. Tapi pengasuh mmg xbgtau akula. Katanya klo muntah lagi, mmg terpaksa call aku. Mak cik tu mmg xnak betol mengganggu kerja aku. Tapi klo aku balik dah tentu ada yg meroyan kat opis nanti. Huhuhu

Sembang punya sembang peliklah aku, terpikir2 ngan pengasuh apa syira makan sampaikan muntah teruk. Balik umah aku cete ngan hubby baru tau, upanya hubby punya keje. Syira muntah sebab diberi makan benda ni di awal pagi

v

v

v

- Scott's Emulsion -
Ish..ish...patutlah budak tu muntah. Lepas dr kejadian tu aku dah warning hubby jgn bg makan benda tu pagi2. Mungkin sbb perut berkocak + meloya tu yg muntah tu.

- Jus Tok Guru -

Hubby sebenarnya salah faham. Pagi2 mmg Syira akan minta ubat, tapi yg aku bg Jus Tok Guru jek pun. Budak Syira ni pula kalau nampak 10 jenis ubat, semuanya nak telan. So, bila minta kat abahnya, terus r dapat. Tapi budak ni mmg tak serik tau, pagi2 klo tunjuk scott's emulsion, xpernahnya jwp xnak..huhuhu

p/s : Dulu masa kecik jenuh bg mkn ubat, bila besar jenuh pula kena sorok ubat...
p/s : Pas baju cantik kena muntah, ada ati nak minta baju cantik lagi. Anakku oh anak..mcm2 peelnya

♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥


2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sy tak penah bagi rafiq scott tu..tu utk ape ek ?

perot dia ngah kosong kot..tu kasi benda tu muntah abis tu

♥sYiLaSyiRa♥ said...

rose : scott utk bantu daya ketahanan juga. Pagi tu dah mkn roti dulu...tapi dan scott tu kan kod ikan..tu yg rasa mual kot

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...