MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Sunday, April 24, 2011

SELERA TGH MALAM


Sedang enak Syira n abahnya lena dilulit mimpi, aku yg mata xmau nak lelap ni ttber perut berkeroncong...ewah...hihihi

Mana tidaknya tadi kami mkn pizza je. Mmg aku makan nasi, tapi entah kenapa nasi tu mcm xberapa nak mengenyangkan. Bagus juga berselera tgh2 malam ni. Mana tau berat aku nek dan bertambah nek..Best tu...

Menu apa kat tengah malam? kepala otak aku pikir meggi jek..kihkihkih..tak berkhasiat langsung, janji perut aku kenyang..bantai je la. Tak kosa aku nak masak segala macam resipi tgh2 malam buta ni

Mangsa utk aku telan :-

 - Megi Ruski perisa tomyam -

- Megi orang kahwin -

Pelik nama meggi tu???? xkan aku nak cakap meggi bujang plk...aku sedar aku bkn bujang lagi...huhuhu..tu pun leh panggil megi orang malas atau meggi koboi..ngeh..ngeh..ngeh

p/s : Okla, aku nak makan dulu....jemput...jemput...


♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...