MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, April 21, 2011

OTW BALiK KAMPUNG - PART 2


 Sepanjang perjalanan balik kampung, budak bertocang 2 mmg xbanyak kerenahnya. Sebenarnya xsusah kalau nak bawa budak ni berjalan. Bagi je makan, settle keje. Selain dari segala macam makanan yang boleh dimakan, Syira ni mmg suka sgt dengan jagung cawan. Akan makan dengan penuh kusyuk dan tawaduk sehinnga ke biji jagung yang terakhir tau..

Tapi balik kali ni, walaupun kurang ckit aktiviti makan, tapi ada sesuatu yang menarik minat Syira untuk duduk diam. Nak tau apa???? Jom skodeng apa budak bertocang 2 buat

 - Kusyuk dengan buku + set alat tulis baru -


 - Pehal pula tu??? -

 - Nak bersila rupanya -

 - Tocang dah xcantik la -

 -  Kesayanganku -

 - Ada gaya tu pegang pencil -

 - Dah letih menulis, masa untuk ZZZzzzzz -

- Sedapnya tido -

Sebelum tido, pandai pula Syira ni kemas semua barang masuk dalam beg dan letak beg 2 elok2. Almaklum nak tido tanpa gangguan. Kalau kat umah kene cakap baru nak kemas. Belum lagi bila suh kemas, mulut tu sure menjawab " Mamala yang kemas ". Sedap toi. Ingat Mama ni bibik ke Syira oitttttt.

 p/s : Syira mmg sgt teruja dengan alat tulis dan buku2...........


♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥



2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

eh budak2 mmg suka pensel dgn buku. pandai kakakSyira ye kemas buku lepas guna. Nak tidur punya pasal.

♥sYiLaSyiRa♥ said...

ha'a mmg suka sgt..bek bg pensel ngan buku, jgn sampai dinding plk dibuat mural..hihihi

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...