MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, April 27, 2011

PAGI Ni AKU BAWA ARNAB DATANG KERJA


Ada yang fobia ngan arnab??? tapi klo ada yg fobia kenapa ye??? kan ker arnab tu comel jek..
Orang kita sebut arnab, tapi orang Indonesia lebih terkenal panggil kelinci kan...
Hari ni dalam sejarah aku membawa 3ekor arnab datang kerja. 2 ekor warna putih, seekor warna kuning....sgt comel.

Ada yang xpernah jumpa arnab??? meh aku bgtau cemna rupa arnab k...

Gambar ihsan En Google

Cute kan??? tapi tu bukan arnab aku....jom skodeng 3 ekor arnab yang aku bawa datang opis arini....

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

- 3 ekor arnab..sekor tu lip lap lip lap kan??? -

Hihii...korang jgn marah aku...aku xtipu...betul aku bawa arnab..tapi kerongsang bentuk arnab je....tetap comel dan cute kan...ahaks..


p/s : Aku xpernah bela arnab la..cemna nak bawa datang opis??? :-)
♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...