MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, April 22, 2011

JAKEL ALOR SETAR


Sambungan entry di mana kakak iparku berhabis hampir RM500 ...
Cuti sekolah xlama lagi kan?? Rumah family mertuaku akan mengadakan Majlis Perkahwinan kakak hubby. So, korang leh baca kan sebab apa leh habis byk tu..tempatnya dah aku tulis kat tajuk nun...hihi..mungkin bg org lain ckit jek RM500, tapi bg aku, mau buntang juga biji mata kuar duit sekelip mata tu..hahahahha

- Budak2 yg berlari2 seronok -

- Anak dara ni hampir terjatuh sebenarnya. Almaklum pakai kasut licin, tapi nak juga berlari tu -

- Hubby aku ternganga tgk kain2 yg berharga ratus2 sampai nak ke ribu riban harganya -

- My Hubby -

- Tuan blog pun nak interframe k -

Kain yang kakak ipar aku beli tu pun aku xamik pun gambar, mcm aku cakap...kang kakak ipar aku cakap aku buang tebiat plk. Depa bukan tau aku ni seorang blogger pun..hahahhaa..so, kesimpulannya entry ni hanya nak buh gambar dalam Jakel tu jek pun. :-) Aku xda habiskan 1sen pun kat ctu. Hahaha...dulu kawin semuanya aku tempah, xkuasa nak beli kain pastu suh org jahit then simpan baju tu terperuk dalam almari. 

Baju masa aku tunang je ditempah. Baju tunang tu plk merupakan baju masa aku Konvokesyen..hahhaha..jimat tu...2 kali je pakai, pastu terperuk dalam almari sbb kalernya putih. Masih elok tersimpan.

Tapi aku faham, ada yg nak simpan baju buat kenangan kan??? Jgn terasa plk pendapat aku tu. Itu hanya pendapat aku yg save bajet ni..hahahahha

p/s : Aku mmg seorang yg bajet sikit tapi aku tersangat boros dalam pembelian baju anak. Sampaikan ada yg terlupa nak pakai, rupanya dah kecik..huhuhu

♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥




0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...