MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, April 14, 2011

BILA VERTiCAL BLiNDS RUNTUH


Entahla, selama ni xpernah pula vertical blinds opis runtuh, Tetiba plk bendalah ni nak runtuh. Penyebabnya....????? (Aku dan mereka2 jek yg tahu)..sob..sob..sob...

Blind ni jatuh sampaikan siling atas terjongket..Nasib ada lelaki perkasa tolong betulkan...

 - Nilah lelaki perkasa itu...chait, perkasa lah sgt..kekekeke -

 - Macam beria2 jek dia betulkan kan??? -

- Last2 sangkut cemgini jek...huahhhhh -

Kami nak gelak pun ada, nampak mula tu beria jek...tapi hasilnya hempeh..(jadilah sbb leh juga halang matahari trus kat meja aku) hahahah, tapi klo korang nak tau dialah lelaki perkasa yg suka kacau orang. ^_^

p/s : Masa entry ni dibuat, blind dah ok, nasib ada staff bangunan yang nak betulkan..

♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Jamiel said...

Pulak dah..
Tapi kira ok la tu..

♥sYiLaSyiRa♥ said...

hahaha...tu la pasal..kira ok la tu...^_^

MamaYatie said...

sib baik tak hempap sapa2 kan

♥sYiLaSyiRa♥ said...

MamaYatie : Alhamdulillah, xda yang cedera..klo x....entahla..

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...