MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, April 26, 2011

GAMBAR PERTUNANGAN ASHRAF MUSLiM


Sana sini tgk ramai tempek gambar pasangan yang baru bertunang ni. Aku pun xnak ketinggalan r. Cukup sekadar 1 keping.

gambar amik dr en google....
Ashraf Muslim Noor Dayana Lokman

Majlis yang sangat meriah. Majlis ni 2 dalam 1, tu yang extra meriah tu. Siap ada 16 khemah lagi. Di samping meraikan pertunangan pasangan ini majlis juga berlangsung dengan majlis perasmian Perubatan Islam – Pusat Rawatan Islam Al-Hidayah.

p/s : Zaman sekarang klo bertunang meriah kan??? bertuahnya badan...


♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

http://www.zuwairiaiman.com

ch@ said...

bertunang dah macam majlis nikah, kita hari tu meraikan kita je la. lelaki pun takde baju sama mcm ni.

♥SyilaSyira♥ said...

Zuwairi : Nanti kita singgah k..

♥SyilaSyira♥ said...

cha : zaman skang ni klo bertunang gah kan....kita dulu kenduri pun xsegah skang...tu pun byk pulus mengalir keluar..huhuu

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...