MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, April 28, 2011

MOOD KE LAUT..


Berhenti sebentar meng'update' entry..xda mood dan mood dah ke laut...jauh mood aku berjalan...hukhukhuk
Kenapa mood ke laut??? emmm...bila melayan orang yang xreti bahasa. Nak cakap bahasa apa entah...orang yang xfaham..yang tetap nak mempertahankan diri dier, sedangkan ramai tahu hati dier dah BUSUKKKKKKK....

Susah bila ada yang berstatus PHD (Perasaan Hasad Dengki) di sekitar kehidupan kita...emmmm

p/s : Klo nak 'up'kan diri sendiri tanpa aniaya org lain xbleh ker???? Tak da hati perut langsung...


♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

mamalieyna said...

huuu kenapa ni?..mesti org terdekat ni ber'PHD'..huu~

hope nnti ok ye..tak best aa dgn orang2 sebegitu, menyibuk je kan..hissh..

♥SyilaSyira♥ said...

mamalieyna : Yg paling rasa xleh terima bila mereka2 ni pernah baik ngan kita. semuanya main tikam belakang..sob..sob...

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...