MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, April 20, 2011

HEPYNYA MEREKA KONGSi MAMAM KOKO KRUNCH


Aksi syahira n syafiqa bila makan koko krunch ber2
Siap berkongsi lagi. Tiada adegan gaduh2...cuma masa nak abis berebut2..dah topup diam la

- Syira angkat kaki nak bersila sampai nampak spender -



- Hepynya -

 - Bergegar2 gambar nih -
- Walaupun gambar bergegar, jelas kelihatan perut Syira yang buncit..:-) -


- Pandai pun bila tumpah sendiri lap -



2-2 semangat sbbnya pakai baju baru. Semuanya mesti sama, kalau x, si kakak akan tanya kenapa mak ngah xbelikan baju utk dia mcm baju si adik. Huhuu...

p/s : Gambar yg sgt kureng dan gegar sbb guna hfon jek...:-)

♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥



3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

mamalieyna said...

alolo comelnya mereka mamam...together2...sweet..^_^

ch@ said...

boleh ke si gebu syira tu bersila? mcm tak balance je aunty ch@ tengok. janji makan. aunty ch@ pun makan cococrunch juga.

♥sYiLaSyiRa♥ said...

mamalieyna : dr kecik nampak rapat, moga berterusan sampai ke tua...amin

Cha : hahaha..nampak tersenget2 ek???peha tu byk isi, tu pasal jadi cemgitu..kihkihkih

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...