MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Sunday, November 7, 2010

Sorry...


Entry nak mintak simpati...huahhhh..huahhh

Buat semua yang joint GA syilasyira..korang sabar ek, kalau ada lagi antara korang yg masih belum diterjah. ayat mcm bagus padahal mmg ramai lagi yg xditerjah lagi pun...jgn kecik ati tau, besarkan ati korang k...ahaks.
Rajin2  la korang tgk list kat sebelah nun k. Itu list antara mereka2 yg aku telah terjah. 

Antara sbb musabab aku xsempat terjah semuanya disebabkan aku baru je balik bercuti dr kampung, nama pun bercuti, klo dok ngadap laptop je pekehalnya plak kan??? dan minggu ni plk aku tersangat kebizian di opis...awal2 bln ni dgn payroll lagi, dgn klim2 kakitangan lagi...mau fengsan klo aku buat byk2 keje...

Aku akan terjah korang2 hanya dirumah, masa yg sgt terhad...cuma masa tu insyaallah aku akan cuba adjust sbb kebetulan en hubby shift mlm minggu ni..kuang2...so, ngadap blog je klo syira tido awal. Kat opis pulak, klo leh curik2 masa dan aku leh view blog2 pastinya aku akan berbuat demikian...hihihi..sbbnya masalah skit internet di opis...

Okeylah...memalam ni aku rajin plk membebel walaupun kepenatan yg amat sgt...kami baru sampai dari kampung. Xcukup asanya cuti 3 hari....nak ke opis plk skang ni terasa sgt2 malas..mcm2 isu yg timbul..tringin nak cete segalanya disini...tapi adakah nanti akan timbul isu yg lain klo aku bercerita di cni????ish...ish...

Syira dah lama melayari mimpi2 indah..so, aku nak menyusur plak...ok..gud night...zzzzzzzzz

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...