MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, November 17, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

Salam....

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
Dari kami sekeluarga.....

Alhamdulillah aku telah selamat sampai di kediaman kedua orang tuaku jam 12.30 tengah malam tadi.

Perjalanan yang xkan aku lupakan....

Bertolak jam 6 petang, sampai jam 12.30tengah malam ...kenapa perjalanan dari Ipoh ke Kedah mengambil masa yg terlalu lama???

Byk cerita, byk dugaan...pengalaman yg xkan aku lupakan buat selamanya...

Aku akan story next entry k....kini berehat2 disebabkan kepenatan yg teramat sgt...

p/s : Syukur Allah lindungi aku dan anakku Syira...AMIN

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Aini Arif said...

Alhamdulilahh, selamat hari raya korban, kem salam family ko ek, bile nak mai Lumut ni??

kakngah said...

salam eidul-adha buat semua dari kakngah dan keluarga...

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...