MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, November 16, 2010

Bantuan Khas Kewangan Kedua Tahun 2010


Wink....wink....
Buat semua penjawat awam (yg memenuhi syarat...ewah...) bantuan khas kewangan yang amat2 dinantikan akan dibayar pada 1 Disember 2010

Alhamdulillah ...walaupun bonus mcm xnampak batang hidungnya...sekurang2nya bantuan khas kewangan RM 500 yang bakal diterima ni sekurang2nya dapat meringankan beban kan???

Alahai bonus...dgrkanlah kabarmu...aku tau skang ni ekonomi mmg masih xstabil, tapi cuma kesian tgk mereka2 yang berpendapatan rendah, dan anak ramai. Belanja rumah yang semakin meningkat ( byk barang naik harga...) ditambah lagi dgn sesi persekolahan tahun depan...anak2 kdg2 mesti xfaham. Mungkin ada segelintir yg asal naik sesi persekolahan yg baru, sure mintak semua benda baru kan???

Tapi bg anak2 yg faham plak, mak ayah plk xsampai ati tgk anak pakai barang lama... yelah, dah tentu kwn2 semua bergaya di sesi baru, apa cete klo anak still ngan baju, beg, kasut lama kan?

Berbelanja skang ni kener cara yg berhemah...buat ibu bapa yg anak ramai tu, klo anak bersungut, knerlah belikan sehelai baju baru, walhal baju lama still elok...ari ke2 tu rotate plak dgn baju lama..

Apa yg kat atas tu hanyalah pendapat aku, xda kner-mengena ngan sesapa tau. Pasal bonus plak..tipulah klo ada yg cakap xnak...ada ker yg xnak????angkat tgn tgk...aku nak tgk sapa orgnya...hihihi 

p/s : Ada ker yg terlebih duit???ada ker yg sampai xtau duit yg ada nak buat apa????ish...ish...




4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

mamalieyna said...

oooh dh nak masuk eh duit tu?..wee ..tumpang happy tuk en suami jerlah..kena bodek2 lebih sket ni..ngee..

*salam aidiladha!

Mama Zharfan said...

1 dec yer..:)

♥sYiLaSyiRa♥ said...

mamalieyna : kener mulakan bermanis mulut mulai sekarang...wakakakaka

♥sYiLaSyiRa♥ said...

Mama Zhafran : yup....^_^...

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...