MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, November 23, 2010

Aku Silent Reader?


Tajuk tu aku tujukan buat semua blogger2 yg pernah aku kunjungi. Mesti ramai juga yg xsedar kehadiran aku ke blog korang kan? 

Yang pastinya aku bkn silet reader tau....masalahnya kdg2 kat opis aku ni (bkn kadang2, selalunya memanjang jek) nak buka kat form komen blog korang tu menimbulkan masalah. 
(adakah masalah dtg dari internet di opis ku???? )

Buktinya :-


Nampak x???mcm ni la box yg akan kuar klo aku nak komen kat blog korang. Hampeh jek kan...ops....cha, pinjam blog buat contoh jap...hihihi. Nak tunggu aku komen klo guna internet kat umah pun lambat r. Byk kerja umah nak dibuat selepas seharian kerja, so...minta maaf bebanyak ek pada mereka yg selalu komen kat blog aku terutamanya cha. Klo tteber ada masa terluang akan kutinggalkan jejak bila kerja di rumah tak menimbun k...klo x,setakat di shout box jelah.

Satu lagi masalah aku :-


Box kaler Hijau tu blog cha...nampak x selamba je blog cha tu leh terbuka, tapi box kaler merah tu plk blog aku, ketegaqnya nak buka. So, klo dah mcm tu mcm ner plk aku nak balas komen yg dikomen dalam blog aku kan? yelah, dah blog sendirik pun xleh view. huh...mmg bermasalah kan...

Ada sesiapa x yg leh tlg aku settlekan masalah aku ni? utk pengetahuan korang aku skang ni hanya leh bka blog setakat dashboard je, sebelum2 ni aku pernah cete di entry2 seblum ni, tapi yg ni lagi detail aku bgtau...

p/s : Kadang2 tu ada juga penyakit Malas datang menyerang...hihi..tapi time semangat nak usha2 blog tu berkobar2, mcm2 masalah dtg...hishhhh

3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

huaaa, glemer blog ku di sini, mcm network problem je tu. sbb kita punya ok je sana sini.

alaaa takde hal pun, kita bkn kisah pun. hehe.

byk entry awak guna blog kita eh, tlg pomote gak tu, macey-macey ;)

mamaarifakeemaisy said...

HEHE..GLAMER CHA DISINI...LALALA..^_^

HUHU..PERKARA CAMNI TAK DAPAT NAK ELAKKAN DR BERLAKU..TAKPE KWAN2 MEMAHAMI TU..HEHE..

♥SyilaSyira♥ said...

cha : cha mmg glemer per...hahahaha
mamalieyna : tq sbb memahami..hihi

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...