MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, November 12, 2010

Domino...


Hihihi...arini entry makanan lagi k...

Yg ni nak tunjuk plak domino yg aku ngan hubby mkn 1st time baru2 nih...Disebabkan Domino Pizza ni baru jek beroperasi di Ipoh, aku pun semangat la call utk penghantaran ke rumah. Malangnya wei, area umah aku xda lagi penghantaran dibuat. Hishhh

Pastu aku apa lagi, soknya tu ajak trus hubby singgah sbb nak juga rasa kan, sedap ke mcm pizza hut tu??

 - Masih panas berasap ekekeke -

 - Ada yg terliur x??? -

Kitorang beli 2 perasa, tapi yg lagi 1 xsempat amik gambar sbb bateri kamera dah kong sgt2. pastu trus kamera tu rosak...huahhhhh.

Rasanya? bg tekak aku ngan hubby mmg sedap sgt..nanti2 nak g beli lagi la..ayat aku beli tau, bkn nak mkn ctu, sbbnya tempatnya klo g makan terlalu sempit dan sempit ssssssgt..byknya sempit aku kan rasanya klo sesapa yg jenis mkn menghasilkan bunyi2an kuat2 tu, mmg satu kedai leh dgr korang mkn tau..hahahaha (selera aku leh putus klo dgr org mkn kuat2)

p/s : Korang mesti dah selalu mkn, so layan jek aku yg beru pestime mkn domino nih...hihihi

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

chekna said...

kami mmg suka dominos compared to pizza hut.. walopun dah sejuk, tp bleh makan camtu je.. kalo pizza hut, time panas je sedap, dah sejuk skit.. confirm penat nak mengunyah.. tp bestnya pizza hut ni byk choice... dominos dah bertahun2 pun menu dia camtu je.. sekali-sekala je ada menu baru..

Nur Qistina said...

wah! dominos..i like it..suka2x..especially Extravaganza..yummy..

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...