MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, November 11, 2010

Jenahak 3 Rasa

Lama toi xletak gambar makanan kat blog nih...so, ni entry bergambar...

Cuti baru2 ni, masa kitorang sefamily balik kampung, hubby aku ke laut ikut adik aku...nak lepaskan gian memancing. So, antara ikan yg diorg dapat ikan jenahak. Bawa balik Ipoh dan hubby request nak malam tiga rasa..

- Nilah rupa ikan yg telah selamat aku siang dan diletak garam kunyit -

Toche buat kakakku dan juga jasa bek resipi dr majalah CC Faridah yg aku perolehi. Aku pepandai je buat ikut suka dari resipi yg aku dapat...men tokok tambah k...

So, antara bahan2nya....

- Sayur-sayuran -
- Kuah yg sedia utk dituang ke atas ikan -

- Tada...nilah rupanya, ada rupa ikan kelemasan x? -
 - Selain dari jenahak 3 rasa, aku buat juga kangkung goreng belacan -

 
- Yg ni selingan...sodap tau...lebihan nenas aku mkn ngan kicap + sos -

p/s : Ikan tu goreng garing giler2 tau...bertambah sedap...
p/s : Licin aku, hubby ngan Syira mkn..hihihi

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

cha said...

kuah sedia ada tu, datang dari mana. mesti ala-ala mkn kat kedai secara beramai-ramai rasanya kan??? yum yum

♥sYiLaSyiRa♥ said...

cha : ops...xstory detail sbb semuanya aksi campak dan sumbat secukup rasa...hahaha

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...