MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, November 1, 2010

Metered Earning


Sebelum ni best sgt dapat Buffered Earnings sbbnya dah tau apa kelebihannya lepas byk belajar dan byk menterjah blog otai2.

Kali ni plak buat pertama kalinya kat Nuffnang aku ada plak Metered Earnings


Tapi kan...nak tanya gak korang apa kebenda ni ek? mesti adik beradik BE jugak kan. Tapi yang memusykilkan aku, apa sbb ada blogger2 yg dapat benda alah ni mcm xhepy jek???...

Aku tetap jek happy dapat Metered Earnings nih..^_^. Orang memberi kita merasa...Org dah bagi kner berbahasa...So..Buat Encik Nuffnang....Thanks you byk2..

p/s : Murahnya ati Encik  Nuffnang...wink..wink..nanti bg lagik ek...



6 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

mama tisya said...

metered earning (ME)ni dr BE...bila BE dh abis tempoh iklannye die akan bertukar jd ME

Rizziela said...

saya belum pernah dapat pun :D

♥sYiLaSyiRa♥ said...

mama tisya : oh ye ker?teme kasih to info...sy budak baru blajar..

♥sYiLaSyiRa♥ said...

rizziela : nanti2 insyallah rezeki awak pula...sabar k

mama tisya said...

kalo nk tau psl nuffnang bole bc kt blog kita..tgk kt label NUFFNANG..ada citer psl ME & BE dan mcm2 lg

♥sYiLaSyiRa♥ said...

mamatisya : tq...nanti kita terjah

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...