MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, November 2, 2010

Buah Keranji


Korang pernah tgk buah keranji x? 

Bagi yg xpernah tgk...hanya mendengar nama...nilah buahnya

v
v
v
v
v
v
v
v


Buah ni  mmg feberet aku. Payah ckit nak jumpa, tapi da sesetengah negeri senang jumpa kan???
 
Aku tabiat ckit, klo ckp sal buah keranji ni aku suka nak menyebut buah kabu...entah knapa tah... padahal kabu tu yang buat bantal tu kan...cikgu mana la yg ajar aku kan

Buah yang kategori kecik molek bg aku ni, adalah pemberian kwn opis ...rasanya masam manis... kalau gaul ngan gula...pastu keringkan ckit...fuhh..lagi sodap..

Close up ckit gambar buah keranji ek... 

- Kalau pas dikopek, mcm tu r rupanya...klo pegang asa cam baldu jek -


- Ha, yg atas nun gambar buah keranji yg tergolek atas meja..kih...kih -


p/s : sapa2 yg tringin nak mkn meh datang opis aku k...hahahah...ada lagi tu

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

nice blog!! kina dulu masa kecik² suka mkn buah nie. entah ada lagi ke tidak pokok tue..

♥sYiLaSyiRa♥ said...

kina : tq...oh...samala kita ek...buah yg meralikkan kalau makan kan...

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...