MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, November 22, 2010

Menang GA kali ke-2


Alhamdulillah ada rezeki kali ke 2 sepanjang join segala GA dan Contest. Walaupun xpernah menang apa2 contest, menang GA dah cukup buat aku bersyukur sgt2...

Dah berminggu sebenarnya keputusan diumum..tapi baru ari ni berkesempatan wat entry ni. Menang GA apa ek???alkisahnya GA ni aku join last minit dah pun, sbb tu xsangka sgt antara ramai2 yg bertuah, aku termasuk di antara mereka2 yg bertuah itu..^_^

Inilah banner GA yg aku menang baru2 nih...

- Antara mereka2 yg bertuah...nampak x aku di mana???hihi..no 92. syilasyira -

Apapun thanks buat tuan rumah sbb pilih daku...huhuhu....

p/s : Dipanjatkan doa agar ada lagi rezeki selepas ini...ngeh...ngeh

3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

wan nurul hezrina abd halim said...

wahh tahniah k..rezki allah untuk anakande

kakyong said...

tahniah.. rezeki

cha said...

TAHNiAH Syila, kita jugak tak bertuah-tuah niii, mana dak syira tembam tu. geram btl.

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...