MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, March 31, 2011

ROTI GULUNG SOSEJ


 Entry masakan pula. Arini banyak benda nak settlekan, so masa nak buat entry terhad. Apapun layan jek entry tentang roti gulung sosej yang aku buat utk anak daraku.

 - Telur yang dipukul dengan sedikit garam + lada sulah -

 - Sosej yang telah direbus -

 - Roti yang dinipiskan -

- Letak telur sedikit utk biar melekat dan gulung -
- Sebelum digoreng, salut dengan lebihan telur yang dipukul sebentar tadi -

- Goreng sehingga kuning keemasan -
- Siap utk dihidangkan...mudah kan??? -

p/s : Roti yang dibuat boleh juga dijadikan frozen. Letak di tempat beku.

♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

6 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

kAmi dAn mEreKa!! said...

kite suke roti salut telur pastu goreng,
sedapnye,
tibe2 terliur pulak, heeh :)

@e_da said...

waaa sesuai tuk breakfast ni.. boleh buat

ummi sofiyyah said...

simple & budak2 suka mkn....selalu juga buat tuk anak...

ch@ said...

kita suka buat pende-pendek. belah dua. cecomel je. ngap-ngap-ngap makan dgn sos. 2 kpg dah kenyang.

♥sYiLaSyiRa♥ said...

kAmi dAn mEreKa : makan dgn sos mmg sedap kan

@e_da : yup..jom buat

Ummi sofiyyah : resipi yg mudah dibuat kan..

cha : paling sedap klo mcm ngan sos + mayonis...sedap sgt

Masya said...

terbaikk suke menu ni utk breakfast mmg selalu buat lbh utk frozen juge.. tp kami ltk cheese sblm ltk sosej hihihihihi......

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...