MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, March 2, 2011

Kenduri Kahwin Lagi...


Kenduri kahwin lagi...
Kalau sebelum ni kat dewan, kali ni kat kampung plk. Rata2 kat kampung skang dah mcm bandar. Xda dah hidang2..semua amik sendirik..senang cete kan??

Kenduri ni dekat jek ngan umah mak abah aku.So, kami jalan kaki jek.

 - Aku semangat makan -

- Adik ngan adik ipar aku -
 - Mak -

 - Anak dara ni mkn bubur je -

- Ops...ternampak plk pampers..nampak sgt aku lupa bg pakai spender....hahahha -

- Lepas kenyang, bergambar sekitar rumah mak abah aku, bukan sekitar umah kenduri tau..mau pelik org kampung klo tgk aku dok berposing kat umah kenduri -

 - Ada plk kon nak interframe juga -

 - Ternganga mulut Syira -

 - Suh senyum dier nganga plak -

 - Uit..mcm iklan tayang gigi plk -

 - Menjadi2 plk Syira ni nganga -

 - Anak ngan Mama..tapi xda persamaan kan..hihi..??? -


♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

syira ni ikut muka ayah dia eh, tak sama sungguh dgn muka awak syila, hahaaa.

♥sYiLaSyiRa♥ said...

mmg sebiji ikut ayah dier cha..ramai yg cakap mcm tu..sob..sob..tp xpa..janji syila yg lahirkan..hahaha...nak juga lebih dari abahnya tu...^_^

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...