MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, March 11, 2011

KERONGSANG DARI JAUH


Ingat entry yg lepas aku ke rumah kwnku Aini? Dulu Aini dok Sabah, masa dier n husband pindah balik Semenanjung, minggu lepas pertama kali r kami berjumpa.

So, teruja dapat cenderahati dari joh...ni la cenderahatinya

v

v

v

- Keronsang -

To Aini :
Thanks ek, teruja kita dapat keronsang ni...ingat juga ko belikan ole2 utk kita...cayang ko..^_^

p/s : Dari mula kenal masa darjah 6, aku ngan aini bahasakan diri kami dgn KAMI, KO...xpernah bercakap perkataan AKU...

♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

EiJa ZaQuaN said...

mmg srnok dpt ole2 dr kawan baik..
cantik keronsang mutiara sabah ni..

ch@ said...

masa kita belajar pun, kawan dgn seorang kakak tu, bahasakan diri dia kami. dalam tak perasan masa tu, kita pun bahasakan diri 'kita' hiii.

♥sYiLaSyiRa♥ said...

Eija : Org memberi kita terima jek..hihihi..

cha : dulu ngan kwn sepenuhnya syila bahasakan 'kita'. time nak bahasa 'aku' tu mmg payah...

Aini Arif said...

hihi lame simpan kerongsang utk ko, eh kite2 kan kalau kat sabah kita tu makne nye awak hahahaha

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...