MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, March 30, 2011

DURiAN OH DURiAN


Musim kali ni baru semalam aku berpeluang makan durian. Terasa mcm dunia aku yg punya. Aku mmg hantu durian. Masa ngandung dulu nasib musim durian, klo nak tau, ari2 aku balun durian. Ari2 kner ada durian. Alhamdulillah xda asa panas bdn. Janji pas mkn minum air dalam kelonsongnya. Insyaallah xda rasa panas. 
 
- Seksi durian ni..hihihi -

- Tgn bdk xsabar nak mkn -
Syira pun hantu durian, mungkin sbb masa ngandung aku teroverdose mkn durian, sampai dier pun jadi minat ngan durian.

- Klo yg ada 1 ulas ujung mmg aku punya (jgn rebut ngan aku..hihi) -

- Kuning + sedap sgt isinya. Berbaloi 1 biji RM 10 -

- Sgt menikmati -

  - Ummmmm sedapnya mama -
  
p/s :  Syira selalu sebut buah tu 'kuah'..aku xtau la knapa...sejak kenal buah, mmg perkataan itu disebutnya. huhuhu
 
♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥

5 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ya allah...sedapnyee
sy pon antu durian
tapi yg geramnye..tiap kali mengandung je teruja nak makan..yela, time boleh takdelak teruja nakmakan..grrrrr

munna said...

munna pun hantu durian...masa mengandung dulu pun musim durian ..mak pesan jgn makan banyak.. tapi munna bedal je...

♥sYiLaSyiRa♥ said...

rose : wah...samalah kita spesis hantu durian..hihihi

munna : klo dah ngidam apa pun xdgr kan...tapi alhamdulillah syila xda masalah pula bab makan durian ni..

ch@ said...

sana-sini-situ entry durian, hijaucantik juga tak dapat nak rasa-rasa. yummi-yummi. ini kalau minta kat abah mertua ni mesti dapat.

♥sYiLaSyiRa♥ said...

cha : Kandungan tu kategori baru sgt...so, makan sekadar hilangkan ngidam jek tau..nak byk2 tunggu adik Oni kuar dulu...^_^

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...