MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, March 7, 2011

KISAH DI AWAL PAGI....


 Pagi tadi masa aku tgh syok2 mandi ttber ada dgr bunyi bdk nangis..aku pun wat xtau la..Upernye setelah diamat-amati suara tu suara anak aku..hihihi

Pagi2 buta dier bantai melalak..huk eleh....pastu kelam kabut aku mandi, ni kes terbangun pastu xnampak aku mula r bantai melalak..kuat plk tu. 1 taman leh dgr.

 Ni budak nangis pepagi buta..Pas dukung letak kat sofa, leh pula sambung tido tu..

 - zoom ckit -

 - Nangis pepagi sampai mata leh bengkak tu  -

 - Tido dgn nyenyaknya -

Nasib sampai jek umah pengasuh, Syira xda nak wat pangai...klo x, mau pening aku...

♥♥ Jom sama2 klik2..u klik me, i klik u ♥♥


5 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

kenapa dia nangis syila? mimpi ke? tak sejukkah dia tidur tak pakai baju? isk-isk-isk syira-syira.

Sh@ S@peri said...

sian dia nangis...xpanas ke dia tu selimut pakai toto tu...

♥sYiLaSyiRa♥ said...

tgk syila xda tu yg nangis..syila baru buka baju dier tu, sebelum pg umah pengasuh tiap2 ari syila tukarkan dulu baju dier. tapi klo time tido, selalu xpakai baju, dah nyenyak, baru syila pakaikan..syira ni kuat berpeluh..

kakyong said...

siannya nangis smapai bengkak mata..

macam anak2 kakyong juga ni... tidur malam tak pakai baju, pastu kipas mesti laju..

kenapa dgn bibir dia tu... ?

♥sYiLaSyiRa♥ said...

Kak Yong : Klo nangis air mata mesti sakan kuar. Syira ni mmg klo tido mesti kipas tu nak betul2 tala kat dier, klo x, tgh tidopun leh nak marah2...bibir dier kering sgt2..sampai berkuping2

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...