MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, July 15, 2011

RUPA COKLAT EMULCO


Semalam aku ada bagi RESIPI PUDING ROTI MARBLE. Dalam entry tu aku menggunalan coklat emulco.
Ada yang bertanya apa itu coklat emulco kan.
Meh aku tunjuk bagi yg tak tahu. Aku dulu pun xtau, dulu² guna serbuk koko jek, pastu baru tau penggunaan coklat emulco segala makanan terutama kek ke puding ke apam ke rasa coklatnya lagi sedap dan warna lebih cantik. (Pandangan aku je, almaklum aku bukan chef..hihihi)

- Coklat Emulco -

Coklat ni ada dijual kat pasaraya² atau kedai² kek dan juga kedai² runcit. Aku beli kat Pasaraya UO. Harga dalam RM 3.50 (50 gram).  Mcm² jenama ada...Antaranya Nona ngan Kijang. Yang mana pun xpa..sama jek.
Ok, dah jelas bagi yg xtau apa itu coklat Emulco kan???

Aku ada skodeng dlm blog jual². depa jual RM 4.40. Kalau korang ssh nak jumpa beli je online..

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Bionic women said...

kalau pakai coklat emulco ni nampak lebih berkilat warna coklat tu kan?

Amy Syaquena said...

Alamak amy x pernah buat kek la mungkin sebab x minat kot tapi bab masak2 lauk pauk x de hal...huhuhu:(

Nora Karim said...

ooo cam gini rupanya... nanti nak cari la... sbb ingat nak buat kek coklat... thanks 4 da info... :-)

Anonymous said...

Apa beza coklat emulco ni dgn serbuk koko. Klu nk ganti dgn serbuk koko kena tambah apa2 lain ke? Tq. :)

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...