MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, July 13, 2011

JALAN² KE ZOO TAiPiNG - PART 3


Entry perihal zoo taiping lagi...

- Aku -



- Love u -



- Ikan yg besar² -




- Hubby yg keletihan..Syira steady ngan jagungnya -

- Budak ni klo dapat jagung, apa depan mata pun bo layan -





Kalau korang perasan gambar kat atas banyak gambar syira tak pandang kamera. Jenuh panggil² nama dia..mmg buat dek jek...
Yang dia tau, start dari mula masuk hanya cakap...
"Mama..mana gajah..nak tgk gajah..mana ia mama.."
Entry yg tak banyak cerita..hanya gambar..gambar dah menerangkan segalanya kan..

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

1 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Amy Syaquena said...

Amy nie nama je orang perak tapi zoo taiping tue dah bertahun tak pergi , bila orang tanya apa ada kat sana , amy membisu seribu bahasa , x tau nak jawab apa huhuhu:(

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...