MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, July 20, 2011

Di SEBALiK PANGGiLAN NAMA DAN GELARAN


Petang Uolls...

Entry mmg untuk korang, leh juga dikatakan sebagai pertanyaan ataupun pendapat atau seangkatan dengannya.

Nak tanya la, ada tak antara Uolls² yang pernah terasa ngan aku. Ni bab panggilan² nama dan gelaran. Maksud gelaran yang aku maksudkan ialah, korang lebih berusia dari aku, tapi aku xpanggil pun kakak/sis/che-che/dll. Aku just panggil nama jek. Kalau ada, minta ampun ye. 

Sebabnya aku ni bkn jenis yg leh teka² umur org, leh agak² umur org, sbb tekaan aku sure salah. Rupa plk xleh buat ukuran umur, sbbnya kdg² muka cam budak²..sweet sgt, tapi rupanya umur dah lebih dari aku, pastu plk klo muka matang sgt². Tapi rupanya mudalah sgt. Aku tak tuju kat sesapa tau. Contoh jek tu

Kat sini juga aku nak minta maaf klo dalam aku bw, tegur² uolls tu aku panggil korang guna nama jek. Aku tak tau umur korang. Nak suh aku ingat pun payah. Banyak sgt makan semut agaknya. Eceh...

Nak panggil uolls tetiba kakak tup² korang muda dari aku mau kata aku xsedar kediri kan. Nak panggil korang adik, kang kata aku perasan kakak korang plk...hahahahah...

Okla, ni entry saja². Tapi lama dah pikiaq nak tanya. Kalau ada yg terasa AMPUN ye...

Entry mmg merapu..jap² uolls, jap² korang..hihihi

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Tentang Kita said...

dlm family saya xde gelaran akak, abg sbb dr kecik lg dah biasa guna nama so x kisah la klu org x nak panggil saya akak asalkan hormat saya sebagai org yg lebih tua...:-)

mamalieyna said...

hehe..eina ok jer..takde masalah la..yelah kita di alam maya kan, mana tau umur memasing..takpe kot..

Masya said...

ktkan sebaya x pyhlah panggil kakak hihihihihihi.......

EiJa ZaQuaN said...

eija x pernah terasa..sbb eija sndiri pun biasa bahasakan diri dgn nama jerk.. :))

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...