MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, July 11, 2011

DAH BOLEH DiHARAP


Skang ni kalau aku sibuk di dapur...mek ni pun sure nak sibuk sama. Kalau tak dapat tolong, main air dalam singki pun okla bagi dia. Aku yang tak tahan tgk, bila baju basah lencun sekali dengan lantai dapur lencun...mulalah aku berubah nak jadi tarzan..huhuhu

Tapi hujung minggu lepas, tetiba dia mintak nak tumbuk² masa aku bizi masak. Kebetulan ada bawang, so aku bg je. Dalam ati, sure sepah sana sini ni.

- Mula mengambil tempat - 

 - Muka budak sememeh -

 - Seronok woo bila bg apa yg diminta -

- Sangat teliti -

Selepas sesi menunbuk, aku mmg sgt² berbangga dengan hasilnya. Tak sangka bukan saja bawang xsepah langsung, malah ditumbuk dengan hancur seperti yang aku buat. Hahahaha...bagus anak mama, kuat juga mengangkat lesung..

Lepas ni setiap kali nak tumbuk² dah ada pembantu. Senang sikit kerja. Tapi klo tumbuk cili xda la pula aku nak bg...kang lagi haru dibuatnya..

TAK SANGKA DAH BESAR RUPANYA ANAK MAMA...DAH BOLEH DIHARAP

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Bionic women said...

sama macam dhiya, rajin benor bab menumbuk nih,,hehe
syira dah sihat ker???

ch@ said...

bagusnyaaa.
mmg anak dara, bagus dia rajin kta dapur drpd kecil syila, takla jadi anak dara tak reti masak macam aunty ch@ dia ni.

~~iEtA AzRi~~ said...

best kan dh ada pembantu kt dapoq no....pas ni mama leh rehat smbil nengok tv la no..hehehehh

dilazfamily said...

kecik2 dah rajin.baguslah tu, nanti dah besar sikit, ringan beban ibu tu. cute yer

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...