MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, July 21, 2011

BUFFERED EARNiNGS KE-8


Setelah 7 BE dah jadi ME, akhirnya setelah sekian lama, ada juga BE yang sudi diberi oleh En. Nuffnang ke Blog kecil ini. Sejuta tq buat En. Nuffnang. 

- Celcom MTV World Stage SS -

Walaupun satu² BE aku tu jumlahnya ciput jek, tapi syukur sekurang²nya masih ada rezeki. Buat En. Nuffnang, nanti² rajin²la bagi lagi ye...

Berhari² menjenguk Nuffnang, akhirnya baru harini ada BE...Bertambah semangat lagi nak berblog

♥♥ MINTA TOLONG LIKE² KALAU SUDI ♥♥
STEP 1 : LIKE THIS PAGE FIRST 
http://www.facebook.com/pages/​Permata-Sofea/111692082213724 
 STEP 2 : LIKE SYIRA PHOTO

3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

eima said...

tahniah ...

mama shifa said...

Samalah kita
hasil BE kita pon ciput jer
tp Alhamdullilah ada jugak

Masya said...

tahniah.... nak bkk akun nuffnag jgklah....

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...