MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, July 13, 2011

JALAN² KE ZOO TAiPiNG - PART 2


Part 2. Korang jgn jemu sbb ada lagi part² yg bakal menyusul. Perginya sehari..yup sehari je tau, kalau berhari maksudnya aku tido dalam kandang la kan...:-) tapi disebabkan banyak gambar, so semua aku nak tempek sini..ngeeeee


Pengalaman bukan je utk Syira tapi aku yang tak pernah tgk ikan sebesar²nya. klo ukur aku ngan ikan tu pun confirm aku kalah..hahahhaha..buaya pun nampak garang. Mungkin bajet ensem kot..hahahha

- Dak ni panas pun xmerugut -

- 2 Beranak yg giler ikan -

- Heroku -

- Nak interframe juga -

- Ternganga pesal tu..??? -

- Eceh...senyum menggoda -

-Bergambar ngan signboard je, xkan nak bergambar ngan ikan plk kan -

- Jelas peluh menitik -

- Love each other -

- Chak -


- Peace -

- Mr Hubby -

Sambung part 3 nanti k

♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

1 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Masya Amira Aimie said...

bagusnyer syira nak ddk kat situ.. klu amir jgn harap.....

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...